BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday

Kerabu Kacang Panjang (2)



Kerabu ni kalau buat 2 ikat kacang panjang pun, Insyaallah akan terus habis 'sekali turun'. Saya selalunya buat lebih, hajat tu boleh la simpan untuk dihidangkan buat makan malam pula. Tapi biasa lah.... tak sempat nak tunggu malam, semua 'dah selamattt' waktu hidangan makan tengahari lagi.... hehe

Resepi untuk kerabu ini saya dah post kan di awal2 kemunculan 'MENU' hari tu. Kiranya entri yang mula-mula sekali lah. Teruja untuk mulakan blog baru ini sampaikan buat posting pun tanpa gambar..... :)

Bagi yang ingin mencuba, silalah klik resepinya di sini k. Resipi kerabu memang merata banyaknya, semuanya sedap dan punya kelebihan tersendiri. Namun dalam banyak2 pilihan kerabu, kerabu kacang panjang ini tetap jadi 'pilihan no.1' bagi kami seisi keluarga.... Selamat mencuba... :))


Menu A - Z