BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday

Sambal Tempoyak



Alhamdulillah, bertambah balik stok tempoyak dalam petiais yang dah kehabisan tempohari.

Setelah ambik masa sejam lebih jugak le duk 'perisi' ulas-ulas durian yang beli weekend ari tu, akhirnya dapat le stok tempoyak dua balang besar. Saya dah siap2 split-kan satu botol untuk bekalan anak bujang bawak balik ke hostel minggu depan...hehe

Nampaknya... makin 'menambah' le makan nasi dengan adanya balik bekalan sambal tempoyak ni... azam nak diet tinggal angan-angan je la.... :)

Menu A - Z