BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday

Nasi Goreng


M
ula2 nak ucap Selamat Hari Raya Aidil Adha buat semua kengkawan blogger tak kira lah yang saya kenal atau belum kenal. Moga ikatan ukhwah sentiasa berpanjangan hendaknya...aminnn


Sekolah pun dah mula cuti. Sayangnya sekolah cuti, dapur tak boleh ikut sama cuti...hehehe...Nak nak esok lusa nak raya pulak, jadi fikiran tu asyik fikir pasal nak siapkan makan je lah....anak ada kat umah sepanjang hari.

Kesian jugak kalu asyik breakfast roti je. Itu yang kerap jugaklah buat nasi goreng ni supaya takde lah perut anakku berkeroncong nak tunggu makan tengahari....heheh


Nasi goreng ni anak2 saya panggil nasi goreng kuning..... kalu diberi pilihan anak2 biasanya lebih suka nasi goreng versi kuning ni dari nasi goreng yang masuk kicap.

Untuk resepinya, jemput lihat di SINI..... :D

...terkenang...nasi goreng kuning ni faveret anak saya yang sulung. Itu yang kalu tiba time buat nasi goreng ni hati tu sedikit terusik, terus teringat kat abang di kolej PJ.... makan apa lah agaknya anakku kat sana....huuuuu


Menu A - Z