BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday

Roti Canai lagi....


Menu yang mengenyangkan di pagi hari.. alhamdulillah.

Untung, buat sekilo tepung gandum cap Sauh dapat dalam 27 biji roti canai/roti boom. Tunjuk cara nak buat roti canai dulu pernah citer kat SINI...


Selalu tu,abih2 pun larat buat takat sekilo je, tak larat nak uli
dan canai kalau buat lebih dari sekilo. Semalam mujurlah anak saya Shilah yang nak tolong uli-kan. Lepas siap di-uli, diperap semalaman, pagi ni baru canai dan mula menebar... alhamdulillah dah makin terer sikit bab tebar roti canai neh... :)


Menu A - Z